måndag 12 april 2010

När man inte har egna så får man lukta på andras........


Var till Kerstin på Fun-Hai's kennel igår och tittade till de små liven som är 3 veckor nu.
Jag säger bara det--- Det finns ingen valp i världen som är så söt som en chowchow valp.
I den här kullen var de 3 stycken och det här är den röda tiken.


Den röda lilla hanen var mer för att ta det lungt och sova, men det är väl karlar i allmänhet?!


Den röda hanen igen, sträcker på sig och funderar nog vad jag håller på med som satt det där vi kanten på lådan med kameran och hade en massa läten för mig.
Man kan inte annat än att le när man ser såna här valpar. Det är kärlek!


Tyvärr så fick jag ingen bra bild på den svarta tiken men hon var så suveränt söt och med ett jätte vackert ansikte, så nästa gång jag far dit och det blir väl om någon vecka igen och då blir det nya bilder därifrån.
Chowchowvalpar = Kärlek!

Inga kommentarer: