lördag 19 april 2008

Det har varit morgon länge... som vanligt...

Jag arbetar ständig natt 5 dagar i veckan och har aldrig under de här 4 månaderna jag gjort det lärt mig att ställa om dygnet till ett normalt dygn när det blir helg. I dag sov jag i alla fall till 03:30 och är vaken än, men så är det. Så länge man inte kommer på vid den tidpunkten på dygnet att dammsuga eller något annat som låter går det bra. Annars har jag en känsla av att jag skulle ligga på ett starkt minus hos resten av min familj..... Valparna som jag har hemma nu sover längre än vad jag gör..... Väntar på valpköpare från Hälsingland idag. Ska bli trevligt. Den gossen som flyttar dit får sällskap av 2 andra hundar och även några åsnor.... Intressant... De ska välja mellan 2 killar i dag och det ska bli spännande att se vem de väljer. Det här med att sälja valpar gör även att man får vänner för livet med samma intresse för rasen. Känns jätte-roligt! Valparna hamnar i hela landet från Piteå ner till Göteborg. Spännande att se vad det blir av dem alla......

1 kommentar:

Sara sa...

HEJ!! va kul att du börjat blogga..körs va söta de är nu, du vet ju hur avis jag är på dig !!!
Idag missade du ingenting i V-ås, du kan läsa på min blogg. Du gjorde rätt som va hemma med de små liven.
Ha de gött Vi hörs *s*