fredag 18 april 2008

Nu har man börjat blogga också.....

Innan man får ordning på det här.... Man är ingen datahackers precis. Hade tänkt mig en intressant sida om vad som är på gång hos Commitment's ChowChow.... Utställningar, valpar, importer och allt som kretsar runt mitt liv Att man på den här sidan ska kunna följa oss och dela lite tankar, planeringar och funderingar med oss. Kunna dela såväl framgångar som motgångar med oss,men självklart helst bara framgångar men tyvärr så brukar man få lite av det andra på köpet. Det har man lärt sig under årens lopp att tyvärr går inte allt bara framåt och uppåt... och.. det är lika för alla.... Nu sitter man i alla fall här med sin första egenuppfödda valpkull(jag fick vänta i 18 år på den)men som snart blir 7 veckor och ska lämna oss. Det har varit helt underbart att få ha dessa 5 gossar innanför väggarna som hänger i ens byxben så fort man tar ett steg men vad gör det? Absolut ingenting. Detta är livet för mig och för min familj. Vi njuter varje dag och gläds med att vi hittat fantastiska familjer till dem alla. Jag hade gärna sparat en tik ur denna kombination men vad hände--5 pojkar kom det ut. Tiden går lite för fort bara och om ca 1½-2 veckor ska de flytta och det är nu de börjar bli riktiga personligheter och fantastiskt trevliga små killar. Alla så bra på sitt vis!

Inga kommentarer: