söndag 31 augusti 2008

Corina på röngten i morgon....

I morgon är det röngten på höfter och armbågar och jag är verkligen så nervös över det. Egentligen har jag ingen anledning att vara det med tanke på hur den här damen fullkomligt flyger fram. Vad resultaten än visar i morgon så vet jag garanterat att Corina har i alla fall inte ont någonstans. Hon har aldrig varit halt men man har varit rädd många gånger för att hon ska bli det genom att hon är så vild....... För mig som uppfödare skulle det vara så ledsamt om hon inte gick i genom röngten för då grusas drömmar och planeringar sönder på några sekunder och..... Näst intill en katastof för mig faktiskt.... Jag hoppas verkligen att morgondagen har något positivt med sig när det gäller detta och jag behöver henne för kommande avelsarbete och Corina har mycket att tillföra oss här i Sverige. Jag kommer att ha en sömnlös natt..... Lika varenda gång jag varit med hund på röngten.... Efter detta så vet man i alla fall..... men man hinner inte mer än lugna sig med det här så kommer jag att känna lika igen för då är det Rambos tur i oktober..... Man kan aldrig påverka resultaten men resultaten påverkar hela ens liv för några år framöver....... Håll tummarna för oss!!!

Inga kommentarer: