tisdag 25 november 2008

Någon av dem blir det men vem???

Här får ni vila ögon på de små svarta tikvalparna som är födda hos kennel Dian Shan i Danmark. Visst är de underbart, söta, vackra och bedårande. Hur i hela friden ska man kunna välja egentligen? Men jag har löst det genom att ge Hanne och Kaj helt fria händer att välja vem av dem som kommer till oss här i Sverige. Det blir mycket spännande att se vilken av dem de väljer. ¨ I den här kullen föddes även en röd långhårig hane som flyttar hem till Bettina i Danmark som för övrigt äger en kullbror till min bortgångne men inte bortglömda tik Hanne, som för övrigt fick sitt namn efter uppfödaren. Flickorna är på korten 2 veckor gamla och en av dem flyttar hem till oss i Sverige den 13 januari.

2 kommentarer:

Sara sa...

OJ VA SVÅRT,, DE ÄR JU SÅ SMÅ, OCH SÖTA ; )
JAG KANSKE HAR NÅT PÅ G.. FÅ SE..
*HEMLIGT SOM VANLIGT*

JAG SKA ÅKA OCH VACCINERAS NU, SEN KAN MAN RESA I 20 ÅR ; )
HÖRS *S*

Anonym sa...

Men ohhhh så SÖTA dom är! Får gåshud när jag kollar på bilderna!