onsdag 24 december 2008

Lite nytt om importerna!

Har just för tillfället inga nya kort på den blå prinsen från Nederländerna och den svarta prinsessan från Danmark som kommer till oss i januari. Alla ansökningarna är klara och jag väntar bara på det sista klartecknet från jordbruksverket. Den blå hanen från Nederländerna är i alla fall en korthårig kille. Han blev 7 veckor i söndags och jag väntar på nya bilder. Kitty Buurman(uppfödaren till honom) skrev i alla fall att han är superfin och ser ut som en grizzly björn..... Den svarta lilla prinsessan från Danmark..... där fattas bara tiaran.... Hanne(uppfödaren till henne) har skrivit i min gästbok och skriver att jag inte kommer att bli besviken när jag äntligen får se vem av flickorna hon valde åt mig........ Jag längtar såååå efter att få hem dem och jag tror att som det ser ut i dag så kommer de samma vecka till och med. Jag hinner inte mer än hem från Danmark innan jag sätter mig i bilen och åker till Arlanda för att hämta den andra...........

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh så spännande :-)
Jag förstår att du läängtar!
Kram Annarella