tisdag 9 december 2008

Någon är min och de är 4 veckor nu.....

Någon av dessa svarta små flickor ska flytta hem till oss i Sverige.
Ännu vet vi inte vilken men jag vet nästan.......
Jag har gett min danska kollega och uppfödare helt fria händer att välja åt mig och jag vet att det blir det bästa tänkbara för mig.
Kunde inte låta bli att lägga in den lilla röda hanen också. Den ska jag inte ha men han är en kullbror till dessa flickor och så söt så man kan inte annat än le när man tittar på honom.
Tänk att väntar man på något gott så väntar man alltid för länge.*suck*
Ska bli trevligt att hälsa på i Danmark igen och riktigt roligt att hälsa på min egen uppfödda
Commitment's Hugo Boss i Göteborg på vägen ner till Danmark. Man kan undra vad
han har haft för upptåg för sista tiden.
Han kan hitta på mycket busiga upptåg. Lite utav en Emil i Lönneberga.
Hoppas tiden går fort nu så man får åka i väg en
stund i från vardagen. Det ska verkligen bli jätte kul att få hem de två små söta.
Min holländska blå prins och min danska svarta prinsessa.

Inga kommentarer: