söndag 28 december 2008

Tight In Blue Jeans of the Royal Club!

Äntligen har vi fått lite nya kort på vår blå korthårs hane i från Nederländerna.
Han är i dag 8 veckor gammal så snart sätter Kitty Buurman honom på ett plan mot Sverige och hem till oss.
Det ska bli jätte kul att få hem våra små. Man blir galen av längtan.....
Vi har inte kommit på ännu vad vi ska kalla våra små valpar för hemma här hos oss. Man vill att det ska vara något riktigt, riktigt bra namn.....
Jag vet att min svarta prinsessa och min blå prins kommer säkerligen att ha väldigt roligt med varandra genom att det bara skiljer 1½ vecka mellan dem.
Stort tack till Jonny som fixade filen med korten på min blå prins, annars hade jag inte kunnat lägga ut dem här på bloggen. Det är inte lätt när man inte är någon hejare på datorer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så GOA dom är :-) Jag blev eeextra förtjust i hanen, såå SÖÖÖT!

Sara sa...

ÅH JAG TROR JAG SMÄLLER AV ,, VILKEN GODING,, JÖSSES ; )
NU FÅR DE DINA SMÅ KOMMA "HEM" SNART..
*S*