lördag 18 juli 2009

Ingen utställning i dag

Det blev ingen utställning för oss i dag i Köping. Jag var helt inställd på att jag skulle i väg och gick upp ca. klockan 5:00 men jag har en inflammation i foten och har fått en spruta rakt in i min häl med cortison och äter medicin mot detta 3 ggr/dagen och jag har riktigt ont och har svårt att gå. Så pga detta så stannade vi hemma i dag och vilade oss i stället. Det går nya tåg och Askersund nästa i början på augusti med Dylan och Corina. Nytagna bilder på Priscilla, tagna i dag faktiskt. Hon är så gudomligt vacker och jag hoppas att hon håller genom våra hälsokrav här i Sverige. Jag har ingen som helst anledning att oroa mig om hon har ont någonstans. Hon är pigg och allert och har aldrig haft hälta eller något annat. Lite blöt i ögonen just nu men hon är i slutet av sitt första löp och då vill ögonen gärna rinna lite, annars är de torra och fina.

Inga kommentarer: