fredag 17 juli 2009

Utställning i morgon!

I dag blir det hundbad som gäller. Corina ska badas ordentligt och vi hoppas att hon ser hyfsad ut i morgon i alla fall. Hur som helst så ställer jag ut henne även fast hon har fällt ur sin päls totalt. Jag har bara anmält en hund till Köping pga att jag ska på uppfödarmöte efteråt och då vill jag kunna sitta i lugn och ro och koncentrera mig på mötet. Med valparna med sig så skulle det bli en omöjlighet med tanke på Priscillas löp och Dylans drift..... Som skönt är så är Priscilla på väg ur sitt löp men grannens tik löper fortfarande så hanarna är galna.... Snart är det lugn och ro igen.... Bilden är på Rambo som lossar lite hår i alla fall.... Skulle vilja att han tappade allt snart så jag får se honom i hans riktiga vuxna kostym! Jag skojade och la upp pälsen han tappade på hans huvud och sa att vi kan göra en sån där gammal domare- peruk av den..

Inga kommentarer: