måndag 27 september 2010

Lite nya bilder!


Nellwood's Fantasy Future "Lovis" snart 6 månader. Tiden går så fort.
Lovis börjar på att bli riktigt stor.
Hon har även börjat löpa.


Snällare kan ingen vara.


Lovis busar lite med Carmen.


Inte lätt att få någon bra bild på den här damen.


Full fart mot kameran.


Alldeles blöt under hakan för att vattenskålen är inte dum att ta sig ett dopp i.


Träklossen är jätte rolig att leka med.


En profilbild men inte världens bästa.


Söta Carmen har blivit 3,5 månad gammal.


Sötaste kubiken jag vet!


Carmen har även lyckats gräva en grop under busken hemma.


Knallar runt gården och kollar läget. Kanske finns det en katt att tugga på?


Den klokaste av dem klokaste. Vackra, snälla Corina.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Hej hej igen Anna-Lena! Vad stora tjejerna har blivit. De ser så fina och glada ut. Önskar att jag hade tid och plats för ännu en liten chow chow valp. Finns det något mer underbart?
Jag hade en liten fråga, det är så att min chow Yoda älskar att sova utomhus på våran balkong men nu är det ju väldigt kallt på natten så jag undrar om det är en bra ide att låta honom ligga ute på det kalla stengolvet under natten. Jag är rädd att han ska bli sjuk men han är så envis och han grymtar och gnäller när han inte får ligga ute. Hur gör du med dina chows? Många kramar, hälsa alla fina hundar!