tisdag 30 september 2008

Vi har varit på chowchow träff i Hofors!

Jag och Rambo har varit på chowchow-träff i Edskemasugn, Hofors. Eftersom jag satt in ett kort på bara Rambo så tror väl alla att jag var där själv.... Men så var det inte. På vägen dit plockade vi upp Sara med nya kennelnamnet Miata's och lilla Ohl-Gha. Kul med sällskap. Som sagt vi hade jätte trevligt i bilen så vi nästan missade skylten där vi skulle svänga av, eller rättare sagt vi missade skylten och fick vända. Vi började träffen med en tipspromenad där Sara tog första priset och jag andra priset. Många trevliga människor med sina chowar, massor med chowsnack så klart. Carina Sundberg berättade om Rallylydnad och det är absolut något för chowen. Vi grillade korv och jag tror nog att jag och Sara inte bara vann tipspromenaden. Vi vann nog korvätningen också för det fanns nog inget i Saras påse som inte en korvkiosk har att erbjuda. Jätte trevlig dag med mycket sol. Det blåste lite kallt till att börja med men träffen var i en "grop" så vi klarade oss bra från de kalla vindarna. Jätte trevligt! Tack Maggie och Carina för en trevlig träff! Vi var i alla fall ett helt gäng men önskade att fler kunde komma på denna trevliga träff. När någon väl "tar tag i det" och fixar..... Kanon!

Inga kommentarer: