onsdag 25 mars 2009

Sitter vid grannens dator igen....

Hoppas nu att man kan använda sin egen dator snart. Man kan inte ens betala räkningarna utan en dator i dag.... Jo, på banken om man känner för att betala 75 kronor per räkning.. Vi har snälla grannar i alla fall. De hjälper oss med hundar och allt trots att svetten rinner efter en promenad med 5 chowar i koppel så gör Ellinor detta, men jag tror att hon har kul i alla fall.... Nu laddar vi för valputställning på lördag i Ludvika. Oj, vad jag längtar..... Vad kul! Det ser ut att gå i lås med vårt hus nu i alla fall.. Hoppas-hoppas, nu är det bara en tid på banken kvar.... Vi är överens om allt nu i alla fall.... Har lite nya bilder men kan inte sätta in några genom att jag inte har någon egen dator....*suck* Så är det här i alla fall, men jag tycker inte om att inte ha koll på saker och ting och jag känner att jag har inte det just nu.......

Inga kommentarer: