lördag 14 mars 2009

Vi flyttar till en tillfällig adress under några månader!

Jag öppnade min mail i dag och hade fått några nya bilder på "vår" egen Commitment's Hugo Boss som bor i Göteborg hos Gitte och Pirjo. Hugo har röngtats för HD och AD och vi väntar fortfarande på resultatet.
Jag har sålt mitt hus till min äldsta syster Marie. Vi har vuxit ut vårt lilla hus som är på 84 kvadratmeter och 2 våningar men det var lagom när jag flyttade hit. Då var det bara jag och min dotter och 2 hundar. Sedan kom det in en karl och 3 hundar till så vi har ett annat större hus på gång och kikar runt lite men vi kommer att bo i en lägenhet här i Nyhammar under några månader. Vi flyttar dit nu på fredag den 20 mars. Lägenheten har egen ingång och är på 76 kvadrat så det kommer att kännas större än vad det gör här i huset pga att lägenheten är på ett plan och här i huset så är alla på nedre plan hela tiden även fast de får vara precis var de vill.
Bilderna på Hugo är tagna på Partille Hunddagis där han är några dagar i veckan när Gitte och Pirjo jobbar. Hugo är så häftig och söt!

Inga kommentarer: