söndag 24 maj 2009

3:dje placering med HP för Dylan och Priscilla!

I dag har jag varit i Enköping på klubbmästerskapet som arrangeras av svenska chowchowklubben med våra juniorer- Priscilla och Dylan.
Både Dylan och Priscilla placerade sig på plats nummer 3 med HP i respektive klass(valpklass hane/tik, 6-9 månader) med jätte fin kritik.
Jag kan tyvärr inte tyda allt på kritiklappen så jag kan inte skriva ner dem just nu.
Förutom detta så var det som vanligt lite bus med också. Under tiden jag ställer Priscilla så har Dylan stulit en sjal av de som vi satt bredvid och kastade med den som en galning och bet i den. Som tur var så tror jag inte den gick sönder och den lyckades han stjäla 2ggr innan de fick gömma den. Priscilla kom på ett knep för att domaren inte skulle kunna titta på hennes tänder och det var att lägga sig ner och rulla lite....
De är för goa mina småttingar.. Där vi är, är det fullt ös alltid. Domaren var verkligen imponerad av Priscilla och gick efter oss när vi gick ur ringen och sa att hon var en riktigt lovande tik och att hon tyckte om henne så mycket-Jätte kul att höra för jag tror på både Priscilla och Dylan stenhårt. De är supertrevliga och de är jätte roliga att ha att göra. Vad blir de av dem? Häftiga sjalar hade de på sig också. På Priscilla's så stod det att "jag ligger hellre på soffan" och Dylan hade en med döskallar....
Trevlig dag med trevliga människor! Kanon!

Inga kommentarer: