söndag 31 maj 2009

Dylan

Fin bild från KM:et vi var på.- Tack Marie för alla bilder du skickar. Alltid kul att få något på sina egna när jag nästan aldrig hinner ta några kort själv.
Dylan=Bandit. Jag kan inte ens berätta allt som han hittat på under den här veckan när jag varit sjuk. Av någon konstig anledning så känner de på sig att jag var dålig och orkade inte riktigt med dem och Dylan tog för sig direkt.....
De krånglar faktiskt sällan men nu har till och med promenaderna varit jobbiga med 5 stycken. Nåväl, nu är jag frisk och det är färdig krånglat.
Kolla in halsduken Dylan har på sig! Man får säga vad man vill om honom. Det är en ung hane med massor av energi men hur som helst så är han väldigt snäll och trevlig så han vinner i längden och förresten så blir han stor en dag han också.....
Vi är hur som helst överförtjusta i honom...... trots att man för någon sekund ibland tänker samma som symbolerna är på halsduken........

Inga kommentarer: