söndag 3 maj 2009

Terroristerna!

Här har vi familjens terrorister och det är inte att överdriva det minsta. Igår var jag och min sambo på 50-tals afton på Ejendals arena i Leksand. För en gångs skull var vi hemifrån och min dotter och hennes kille var hundvakt. Under tiden vi var borta så har Dylan tuggat sönder en list i köket och även tuggat på Louise(min dotters) mobiltelefon. Som tur var så kom Louise på Dylan så det hann "bara" bli några bitmärken på batteriluckan, annars hade hon inte haft någon mobil kvar alls. Priscilla har provat med att köra ner huggtänderna så långt det går i plast-mattan i vardagsrummet och knaprat lite på balkongen....... Hoppas vi kan reparera allt innan vi snart ska flytta igen. Jäkla busar!!! Dylan har börjat med att stjäla saker från vardagsrumsbordet såsom tv:dosor och allt han kan komma över. Det stannar inte där heller för han står även på bakbenen och plockar ner saker ur bokhyllan som cd-skivor och böcker.... De kan försöka med mycket när jag eller Marcus är hemma men vi har nog bättre koll på dem och nu blev det väl x-tra roligt med allt genom att Louise skulle passa dem. De såg sin chans och de tog den...... På kvällspromenaden igår så hade varken Corina eller Kickan kissat fast de gått så pass långt. Undrar vad de har för sig när man inte är hemma?? Och undrar hur de tänker?? Varför skulle det inte passa att göra ifrån sig när någon annan är ute på promenad med dem?? Det är bäst att vara hemma i stället och kolla vad de har för sig och jag brukar bara vara i väg på något sånt här ett par ggr/år..... Vad jag längtar till vårt nya hus men det närmar sig dag för dag...... Lägenheten är...var fin... Nejdå, lägenheten i sig är fin och rymlig men bra planlösning men har man bott i hus så finns det inte en chans att jag skulle välja ett sådant här boende. Vi står ut för att vi vet att vi snart ska härifrån.

Inga kommentarer: