söndag 1 november 2009

Grattis Dylan 1 år!

I morgon fyller vår "lilla" blå korthårs hane Dylan 1 år! Hjälp, vad tiden går... Tyckte det var nyss jag hämtade honom på Arlanda där han kommit med flyg från Nederländerna. Dylan har vuxit upp och fått bra storlek, nu väntar vi bara in bredden på honom både i huvudet och kroppen. Han är en supertrevlig kille som kan tillföra Sverige massor med sitt underbara temperament och utseende. Jag ska röntga honom för HD och ED inom två veckor och vi hoppas verkligen att det går vägen. Jag har aldrig haft någon anledning att tro att något skulle vara fel för han har aldrig tagit ett halt steg och flyger fram som blixt genom livet men man kan aldrig vara säker förrän man tittat på röntgenplåtarna...... Håll tummarna för oss att röntgen ska gå bra och vi ska ge Dylan en massa köttbullar i maten i morgon och fira hans 1-års dag... Bilden är på en väldigt trött Dylan som härjade som bara den när han var liten. När denna bild togs hade han bara varit hos oss några dagar........

5 kommentarer:

Annika Persson sa...

GRATTIS DYLAN PÅ DIN FÖDELSEDAG; HOPPAS MATTE GER DIG NÅGOT GOTT ANNARS KAN DU GÖRA SOM VANLIGT TA DET SJÄLV..............

Kennel of Zheng He sa...

Dune is wishing a happy birthday to her so cute blue brother ;D

Hugs from France to this special boy,

Chowchowphilement,
Cindy
www.zheng-he.fr

Sara sa...

GRATTIS DYLAN ÖNSKAR ALLA BRUDARNA PÅ MIATA´S ..

Annarella sa...

Vilken SKÖN bild :-) GRATTIS på 1årsdagen Dylan :-) Jag håller tummarna hårt för att han ska få bra resultat på röntgen! Kram Annarella

Anna-Karin sa...

Ge snyggingen Dylan en födelsedags kram i efterskott från mig.
Och jag håller med Annarella vilken härlig bild, men är man en cool kille så är man.....