torsdag 12 november 2009

Kanske blir det valpar här trots allt.....

Vi är inte riktigt säkra men det börjar se så ut som om vår Corina tillsammans med vår Rambo ska få smått i alla fall. Det skulle verkligen vara lite plåster på såren om så kunde få vara. Jag ska själv spara ur den kombinationen i så fall och blir det fler så ska 2 till andra uppfödare, sedan har jag en lång lista av valpköpare som jag tyvärr inte kan ge en valp hur gärna jag än önskade för det kommer inte att räcka till. Vi får hoppas att det blir lite smått här nu efter den mindre roliga röntgen. Får jag bebisar nu så är Wivianne(kennel Enjoyment) mina stjärna på himlen som puschade mig att släppa in Rambo till Corina och para med min egen hane i stället. Jag själv hade ju slagit bort den tanken alldeles för den här svampinfektionen och allt som var.......... Ibland tänker man inte klart och då är det kanon med vänner som väcker upp en ur koman.......

1 kommentar:

Annika sa...

vi håller tummarna för små Rambo bäbisar.