måndag 21 december 2009

God Jul och Gott Nytt År!


Från Nellwood's kennel.

Från Annarella.

Från Enjoyment's kennel.

Från Carina med familj.

Från Bellmuso's kennel.

Från Miata's kennel.

Från Gurkans kennel.

Vi har fått några julhälsningar skickade till oss. Tack så mycket! Själva har vi inte ens fått i väg ett endaste julkort. Några dagar kvar till jul, hoppas vi hinner med det, om inte så önskar jag alla våra vänner, valpköpare och alla vi känner En Riktigt God Jul och Ett Gott Nytt År!
Passa alla hundar för smällare och raketer runt nyår. Många hundar är redan så rädda att man måste ge dem lugnande så de orkar genomlida den helgen och är det inte riktigt så illa ännu så är risken stor att de blir rädda. Så håll er borta från fyrverkeri med hundarna!
Vi hoppas att 2010 kommer med mycket spännande och intressanta saker och att alla chowar både här och där får ha hälsan i behåll för vi behöver dem alla!
Här kommer det säkerligen hända en del under 2010 men jag vill inte säga något förrän jag vet bestämt hur det blir med allting. Så håll ut, här ligger vi inte på latsidan när det gäller att hitta på saker.
Sedan får vi väl se om Dylan flyger på tomten och river av honom allt vad skägg, luva och tomtekläder är. Vi har tomte så jag ska dokumtera allt med Dylan. Vi vet att han kommer att bli tokig, så fortsättning följer om detta. Spännande blir det i alla fall.=)
Vi har fått fler julkort än de som publiceras här men dessa kunde inte överföras hit av någon anledning. Vet inte vad men jag är ju ingen datahackers heller........ Tack i alla fall!

Inga kommentarer: