söndag 13 december 2009

Luciadagen

Här blev det inga pepparkaksgubbar, lucior, stjärngossar eller annat i dag men väl en härlig dag med hundarna i skogen. Skulle vi ha försökt satt på någon en tomteluva, glitter eller annat så hade det säkerligen legat i Dylans mage vi det här laget. Jag har köpt en ny dator i dag och hjälp vad jag tycker det är jobbigt att hitta allt som man behöver och installera detta. Lyckades i alla fall få några bilder på min hundfamilj i skogen i dag men har inget fotoprogram ännu för jag hittar inte CD-skivan..... Ska kolla i någon kartong om jag hittar på den. Visst är Rambo fin i sin "jacka". Han tycker själv att han är en riktig tuffing nu när han vant sig vid den. I början så stod han bara som en staty och vägrade röra på sig i den men nu är det annat........

Inga kommentarer: