onsdag 30 juli 2008

Annars är det bara hundutställningar men....

Vi har varit på cruising i Rättvik i går kväll och bilen som kommer här är så klart från Nyhammar. Mycket folk och en tryckande värme, själva så struntade vi att cruisa runt med Karin(min syster) och Pelles(hennes sambo) cadillac för att på sådana här tillställningar blir det stopp från alla håll och bilar kokar till både höger och vänster. Väldigt fina bilar och visst finns det riktigt fula bilar också. Det var till och med svårt att ta sig ut från Rättvik på kvällen när vi skulle hem. Jag skulle också ha varit till Leo i Stråtjära men det har varit för varmt för att åka i väg någonstans så vi har skjutit upp det ett tag men jag längtar efter alla "mina" grabbar som jag inte träffat ännu. Väntar med spänning på hur de ser ut i dag....

Inga kommentarer: