torsdag 30 oktober 2008

Dian Shan Never Quit "Rambo" är friröngtad runt om!

Så då har man äntligen fått svar på röngtenresultatet. Rambo har HD:B och AD:0
Det kan inte bli bättre. Jag ringde faktiskt SKK's veterinäravdelning som läser av röngtenbilderna redan på onsdagen(igår) och damen sa HD:B och AD:utan anmärkning. Jag trodde jag hörde fel och frågar om igen "vad sa du på armbågarna?" Vi är så glada att vi fått i genom vår prins genom röngten och vi har faktiskt haft en väldig tur när man som vi nu på mindre än 2 månader får i genom 2 importer genom röngten. Så nu kan man lägga den stressen bakom sig i alla fall och försöka planera framåt.
Lyckan är total! Nu känns det verkligen som att solen lyser på oss......
Jag sitter fortfarande och nyper mig i armen, ska ta mig något glas vin och låta den goda nyheten sjunka in....... Härligt!

Inga kommentarer: