tisdag 16 februari 2010

Ett tips till er som är trötta på att släpa hundmat

Jag fick ett tips av en kollega om ett företag som heter Foderbilen där man kan beställa hundmat, kattmat, kattsand, skålar koppel mm och så får man detta hemkört till dörren för en liten kostnad.
Man har samma rabatter som när man handlar någon annanstans. Kan var skönt att slippa åka en x-tra vända till djuraffären när man handlar för oftast så får man inte in sin egen mat i bilen. Vi har även 2 katter så det blir en del kattsand, kattmat och hundmat förstås.
Gå in på Foderbilens hemsida och kika http://www.foderbilen.se/ .
De har alla de vanligaste sorterna som finns och snabb leverans så det här är en kanonbra grej för dig som är trött på att släpa och springa in och ut ur djuraffären hur många gånger som helst. Det blir alltid mycket när jag handlar så när jag kommer in så brukar djuraffären jag handlar på annars till och med köra fram deras egen lagerkärra men nu får jag det direkt till min egen dörr.

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Beställde hundmat i dag för att testa och det är redan på väg till mig. Här går det undan i svängarna....

Caroline sa...

Jajamensan, jag har handlat av foderbilen i flera år, då de är skitbra att ha att göra med! Alltid snabba leveranser, lågra fraktkostnader och ett stort urval av hundmat samt lite annat smått och gott. :)

Anna-Lena sa...

Beställde mat igår och i dag tog jag emot maten! Jätte smidigt!