söndag 14 februari 2010

Vilken härlig dag

Inga nya bilder tagna men nog är det skönt med takdropp och vår i luften för så har det varit här i dag. Satt ute på verandan med hundarna och solade ansiktet och solen börjar faktiskt värma. Fåglarna sjöng.
Piggnade till så pass att jag drog fram dammsugaren och började städa..... Vad händer.... Jo, strömavbrott och det blev strömlöst hela dagen så då slapp man städandet i alla fall och så tog jag och min dotter oss en tur till Borlänge och snackade chowchow i några timmar hos Kerstin och Peter på kennel Fun-Hai's som också hade besök av Åse Helland. Min dotter tycker att det blir lite väl mycket hundprat men vaddå??!! Det finns ju hur mycket som helst att vända och vrida på åt alla håll och kanter.... Det är väl det som är tjusningen med det hela?
Angående bilden.....Vet ni hur mycket jag längtar efter valpar???
Nu är det snart två år sedan jag fick vara med om detta så det börjar bli dags men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge....... *suck*
Vill också berätta att hunden ovanför den här bilden är en av valparna på bilden med mig. Bilden ovanför är på Commitment's Jean Paul Gaultier, kallad Diego och han bor i Piteå.

Inga kommentarer: