onsdag 3 februari 2010

Spännande parning hos Nellwood's


 I mina ögon så är en spännande parning gjord hos Nellwood's och självklart så tycker jag att det är x-tra roligt att hanen i fråga är min egenuppfödda Commitment's Giorgio Armani även kallad Gramse till vardags.
Pratade med Annika på Nellwood's i dag och hon var verkligen supernöjd med Gramse och det är ju jätte roligt att höra för jag har inte sett honom annat än på bild och då var Gramse bara drygt ett halvår men har haft kontakt med familjen som har honom så jag i alla fall vetat att allt är bra med honom.
Enligt Annika så har han en gudomlig päls som är mörkt röd, fina ögon, trippar lätt och fint
på tassarna och är jätte trevlig.
Om det visar sig att Lisa blir dräktig så kommer dessa valpar att födas i början på april och det blir i så fall valpar i färgerna rött och fawn - långhår.
Så nu blir det spännande som bara den och en vända till norrland för mig för jag måste ju bara se underverken sen.


Bilden överst är på Lisa och på bilden längst ner är Gramse. Så nu kanske man blir farmor eller gammelfarmor eller vad säger man?! Eller är det Kickan som blir det som är mamma till Gramse?!

1 kommentar:

Caroline sa...

Nu håller vi alla tummar och tår! Spännande värre!