söndag 11 juli 2010

Commitment's Calvin Klein "Leo"!


Jag har fått nya bilder på "vår" Leo. Vilken fantastiskt, underbar färg. Jag älskar verkligen selfred.
Han är fin den här killen.


Leo har inte hört till dem som slänger sig i sjön och tar några simtag men när han väl fick lite hjälp ut så upptäckte han också hur skönt det var att få svalka av sig i värmen.


Anton lyfte ut honom så han fick simma in och det gick kanon bra. Bara de kommer på att det inte är så farligt så tycker de faktiskt att det är helt okej.


Skönt med svalka!


Leo och hans 4-benta vänner. Alla är de hanar och alla kommer de överens. Fantastiskt!
Familjen Olsson har verkligen lyckats få ihop ett riktigt hundgäng av alla de slag.
Är det någon ras som har något gemensamt överhuvudtaget annat än att de är just hundar?
En jämthund, en jackrussel, en bordercollie och det bästa av allt... i mina ögon en chowchow!
Härlig bild!


Leo är så stolt över sitt tuggben och man kan se malligheten och "mys"läppen står ut som om han rökte en cigarr.


Carina tänkte säkert sätta grönsaker eller annat i de här lådorna. Leo trodde hon gjort en ny hundsäng till honom. Det är så typiskt chowchow! Jag gör inget annat än ler när jag ser sånt här.
Undrar hur de tänker och vad det är som rör sig i deras huvuden. :)

2 kommentarer:

Barbro sa...

Leo var en fin kille! Och vilken blandning i flocken. Han har nog fullt schå att hinna med där.

Theress sa...

Så himla snygg han är, och vilken härlig rödfärg!
//Therese W Piteå