tisdag 11 januari 2011

Bacon & Sigge har flyttat till nya ägare...


Commitment's Azzaro Chrome som kommer att kallas Bacon har flyttat med sin nya husse Erk till Göteborg.
Hittills har allt gått kalasbra. Jag är helt övertygad att dessa två kommer att bli de bästa vänner.
Bacon kommer troligen att ställas ut så småningom och vi passerar Göteborg några gånger per år när vi åker till Danmark så vi kommer att träffas fler gånger.
All Lycka till Erik & Bacon från oss!

Det här är Sigge och han har flyttat till Leksand.
I stamtavlan heter Sigge - Commitment's Emporio Diamonds. 
Nu är det inte Per eller Marit(husse eller matte) på bilden som är hans nya ägare utan min dotter Louise när hon kramar om Sigge och säger hejdå. Jag körde Sigge till Leksand och hade så klart inte med mig kameran men Per och Marit har lovat mig en familjebild på dem så den kommer.
Allt går bra i Leksand i alla fall och Sigge är nog hela Leksands favorit vid det här laget.
All Lycka Till Er - Per, Marit & Sigge!

Inga kommentarer: