fredag 14 januari 2011

En hälsning från Bacon..

Att få bilder och de nya ägarna talar om hur det går för våra valpar är alltid kul. Jag blir så glad när jag får sådana här mejl, så jag tänkte att jag "saxar" ur lite ur mejlet jag fick från Erik, som är Bacons husse.

"Nu har vi landat in jag och Bacon. Han känns så otroligt lugn och fin, men samtidigt massor av valpbus i sig, som det ska vara:). Både han och jag sover på nätterna, på morgonen om han vill gå ut väcker han mig. Han är jätte duktig och inga olyckor inne alls, helt fantastiskt, så tack så hemskt mycket för att du tränat honom så väl och jag förstår vad du menar när rasen inte vill göra i från sig inne".

"Dock gillar han inte att vara ute när det är kallt, det är ut, ta 4 steg och göra det han ska, sedan in till dörren igen. Så länge han är nöjd med det så säger jag inte heller emot. Jag skickar lite bilder till dig, de är inte världens bästa men det är precis som du sa, otroligt svårt att få med hans ansikte utan att överexponera."


" Skönt att han är så lugn och trygg så han tvärsomnar på sidan när vi varit ute.(2:a dagen).
Det märks att vi "bondar" mer och mer för varje dag som går.
Han lyssnar bra på inkall(när han känner för det så kommer han, men hör det gör han)."


"Mvh
Erik och Bacon, radarparet!"

Tack Erik för ett jätte roligt och trevligt mejl!

2 kommentarer:

Sara sa...

VA ROLIGT ATT LÄSA OM GOÁ BACON, OCH HANS NYA FAMILJ..

Solweig sa...

Lycka till med Bacon.. underbar söt chowepojke.