fredag 27 juni 2008

I dag så flög jag ner för trappen......

Vi har en flygande holländare hemma hos oss.
Innan vi skulle gå på promenad i dag så sa jag det till hundarna och förväntan är då självklart enorm hos dem.... Men sedan blev jag ståendes på trappen och pratar med min sambo som är ute och fixar... Då tar vår kära "Black Beauty" fart och hoppar rakt in i min rygg så jag far över Rambo som står nedanför och bara väntar på att jag ska ta i kopplet. Hon tyckte väl säkerligen att jag tog lite för lång tid på mig.
Corina är en vilde. Hon är inte still många sekunder. Full fart ska det vara tycker hon och far fram som om hon inte förstår att hon faktiskt är en stor hund. Hon blev så lycklig när jag kom i från jobbet också här i veckan så hon hoppade i kull mig då också. Är man beredd så är det inga problem att få en flygande stor klump på sig men är man inte.... Då flyger man själv......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad FIN hon är :-)

Anna-Lena sa...

Corina är jätte fin. Jag är så nöjd med henne. Hoppas verkligen att hon går i genom HD/AD röngten i höst, annars blir jag riktigt ledsen faktiskt. Den här tjejen har allt man kan önska och lite till......