söndag 15 juni 2008

Kickan tränar också utställning!

Vi tränar och tränar. Jag är glad att jag har så glada hundar men den här tiken viftar så glatt på svansen när vi håller på med träning och annat så hade jag inte kopplet på henne så flög hon säkerligen i väg. Hennes svans går som en propeller. Som ni vet så är det Kickan som fick en kull med valpar i början på mars. Visst har hon hämtat upp sig bra? Det är bara pälsen som saknas nu. Jag ser fram emot att få ställa ut henne igen. Nu var det länge sedan...... ¨
Har jag tur så kanske jag går ner några kilon själv med allt det här springandet fram och tillbaka.. men jag gör det med glädje. Super kul och man får så god kontakt med sin hund.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jätteskoj att följa Er i eran fina blogg! Kramar Annarella

Anna-Lena sa...

Tack, vad kul att du tycker det! Jag funderade just om det är någon in och läser.....