tisdag 10 juni 2008

Rambo

Rambo är inte den som kastar sig i vattnet och simmar. Han är livrädd för att få vatten på tassarna av att stå i en ren sjö men han kastar sig gladeligen i sura dypölar och annat som helst luktar lite.... tydligen gott för en hundnos... Ni förstår hur det blir i hans päls efteråt. Han vill tydligen inte släppa valpkostymen än på ett tag så med honom krävs det en del pälsvård. Jag hade med mig alla hundarna till en annan sjö i närheten när det var som varmast. Corina sprang ut och tog några simtag själv, Kickan går ut till magen så henne lyfte jag i så hon fick simma in och jag gjorde lika med Rambo och då ser man verkligen hur skönt han tyckte att det var men jag ska nog få honom att bada själv till slut för han är inte rädd för vatten. Det är väl någon fix ide' han har fått för sig.... Skam den som ger sig....


Inga kommentarer: