söndag 2 augusti 2009

Inte lätt att ta bild på alla tillsammans............

Av 29 bilder tagna i dag så fick jag 2 som jag kan tänka mig att ha på hemsidan senare. På bloggen sätter jag några av de andra bilderna. Ni förstår själva hur det är att försöka få alla att titta åt samma håll och att sitta still med mig när de lika gärna kan leka med mig i stället..... Helt plötsligt så ville lilla Cilla ligga i mitt knä i stället för att sitta upp och titta in i en kamera. Kul var det i alla fall, men att ta kort på så många samtidigt krävs en massa tålamod....

3 kommentarer:

Sara sa...

ATT FOTA CHOWAR ÄR EN KONST..
ALLA TITTAR ÅT OLIKA HÅLL , SÅ ÄR DET JÄMT MED MINA..
MEN ROLIGA BILDER FÅR MAN IAF..

Sara sa...

HEJ , JA ATT FOTOGRAFERA CHOWAR ÄR INGEN LEK,, JISSES VILKET TÅLAMOD MAN MÅSTE HA..
MEN ROLIGA BILDER FÅR MAN IAF..

Annika sa...

vilka härliga bilder, kan förstå att det tog tid.