lördag 24 januari 2009

Snön faller ner.........

Snön fullkomligt vräker ner här i Nyhammar. Dylan & Priscilla ser förvånade ut men tycker nog att det är riktigt roligt i alla fall. Vi skulle kunna få upp till 2 decimeter snö i dag. Jag har blivit sjuk men jag har inte fått magsjuka i alla fall som tur är. Halsont och allmänt orkeslös men det räcker väl till. Jag hatar att vara sjuk och jag har inte tid med sådant.
Vi har också hittat vårt större hus som vi vill/ska flytta till. Går allt i lås nu så kommer vi att flytta runt den 1 april i år och det ser vi fram emot. Vi längtar! Papperen är inte skrivna ännu men vi ska försöka få klart detta under nästa vecka. Ni som varit hit och tycker att vi bor i skogen nu, kommer att förstå att när ni sedan kommer och hälsar på oss att vi verkligen hamnar i skogen när vi flyttat.
Hoppas nu att allt går i lås utan krångel, för vi har hittat vårt drömhus och vi har en köpare på mitt hus, men innan något papper är skrivet kan man inte vara säker på något..........

1 kommentar:

Sara sa...

HEJ.. JAG ÅKTE FÖRBI DIG/NYHAMMAR I FREDAGS. VA EN SNABBIS TILL HELEN. ,HADE BRÅTTOM HEM FÖR JAG SKULLE HÄMTA CEMONIA PÅ SKOLAN,OCH BADA TYRAH.
KIKADE OM JAG SKULLE SE NÅGRA VOVVAR PÅ TOMTEN, ELLER DIG,,
VISST ÄR DE TRIST ATT VA SJUK : (
HOPPAS DET FIXAR SIG MED NYA HUSET NU DÅ.
//FRÅN ETT SNÖIGT SIFFERBO