lördag 25 april 2009

Gasenberget för 3 dagar sedan!

Man vill ju alltid göra allt för att ha det bra och mysigt på alla vis. Den här dagen för 3 dagar sedan kom jag på att jag, Marcus och alla chowarna skulle åka upp på Gasenberget här i Nyhammar. Detta är en gammal fäbod och du har en fantastisk utsikt över Grangärde och alla sjöar runt omkring. Det är verkligen kanon vackert men....... Detta hände.... När vi parkerade bilen så bara sjönk den.. Jag har inget tålamod med sånt här så jag gick upp på berget själv med hundarna för Marcus skulle försöka få loss bilen. När jag kommer tillbaka en stund senare så har bilen sjunkit ner ännu mer än på bilden. Vi skulle ta en massa fina kort på Gasenberget på hundarna. Detta var det enda kort som blev taget den här dagen. Lite roligt i alla fall och att man kan skratta åt detta några dagar senare för jag skrattade inte just då. Jag fick ringa syrrans kille så han kom och drog upp oss i alla fall....

2 kommentarer:

Sara sa...

SHIT VA KUL *SKRATTAR* MEN SKULLE BLI STENTOKIG OM DET VORE MIN BIL..
DU HAR VÄL TVÄTTAT DEN NU DÅ ? : O
KRAM FRÅN OSS I SIFFERBO
//SOM HAR RENA FINA BILAR

Anna-Lena sa...

Nu ska vi ta det lugnt. Att jag gick upp på "berget" var att annars har jag slagit sönder bilen... Jag hatar krångel med sånt här....... Jag tvättade den dagen efter och det var lera överallt både i och på bilen.....*haha*