måndag 13 april 2009

Några bilder från utställningen i Stockholm...

Jag fick några bilder från Marie Franze'n/Rydberg skickade till mig från utställningen i går och det var riktigt snällt. Roligt att ha något kort i alla fall. De är verkligen snälla att ställa ut mina chowar. Underbara! Men de är de alltid. Underbart roliga och väldigt snälla att ha att göra med och de är dem alla jag har fast det är mer bus i vissa än i de andra. Den enda jag har just nu som är helt laglös är Dylan..... Jag var hemma hos syrran i dag en liten stund och under den stunden lyckades han förstöra 2 kattleksaker och började tugga i sig hennes nytvättade trasmatta..... och helst så skulle han viljat satt i sig hennes katter också..... Då blev det en promenad genom skogen hem igen..... Tack för alla peppande ord efter utställningen från alla vänner......

Inga kommentarer: