lördag 30 januari 2010

Kommentarer till min blogg

Kommentarer är jätte trevliga att få om bilderna, vad vi gjort här osv.
Kul också att det är många som läser vad man håller på med.
MEN jag vill inte att min blogg ska bli något forum där man tycker till om allt. Det kan man göra på sin egen hemsida. Det har till och med varit personangrepp skrivna mellan personer som har kommenterat det jag skrivit, sådant vill jag inte ha här. Vill man mig något eller undrar något så kan man meila eller ringa mig om man inte förstår vad jag gör eller tycker att jag gör fel eller helt enkelt ge sjutton i att läsa det jag skrivit. Jag kan inte stå för vad andra gör men jag står upp för allt jag gör hemma hos oss och nog ska man väl kunna ha en blogg utan att folk ska "spåra" ur och dra sina egna slutsatser. Tråkigt om jag inte kan ha kommentarerna kvar utan måste förhandsgranska dem innan man sätter ut dem.

Inga kommentarer: