söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag....

Alla hjärtans dag tillbringade jag och några stycken till av mina uppfödarekollegor med att vara på ett årsmöte för chowchowklubben.
Vackert och trevligt ställe vid Bredsands Camping i Enköping. Där för övrigt vårt klubbmästerskap går av stapeln fram i vår.
Jag har inga kommentarer om mötet annat än att jag inte fick ut så mycket av det i dag. Jag är väl inte den som varit med och gått på så många möten heller, men ska börja engagera mig lite mer. Bara tiden räcker till.
Hur som helst så hoppas jag att allt blev till det bästa för vår underbara ras och att vi får en fungerade klubb. Det är det viktigaste.
För övrigt så har jag haft en trevlig helg med Annika-kennel Nellwood's som varit på besök och tittat på våra små juniorer och övriga chowar. Rambo + Annika = Kärlek.
Helgen går alldeles för fort när man har roligt och mycket att prata om. Innan jag skjutsade Annika till tåget var vi förbi hos kennel Kringelmyras och kollade in hennes chowar.
Kortet är taget i november-2008 när snön hade töat bort för ett kort tag. På kortet är det jag, Rambo och Kickan. Nu har vi mycket snö och ganska kallt. Blir säkert ca. -15 i natt.

Inga kommentarer: