fredag 6 februari 2009

Commitment's Hugo Boss!

Vi har fått lite nya kort på Hugo med hans vänner. Jag antar att det är hans dagis-kompisar. Allt är väl med hela familjen i Göteborg. En månad kvar, sedan är det dags för röngten. Ett år gamla är grabbarna i början mars. Herre gud vad tiden går! Var tar den vägen? I dag är det fredag och som vanligt så är det "Let's Dance" som gäller. Tycker de är fantastiskt duktiga som vågar ställa upp och inte har dansat förr.... Jag är avundsjuk, vill också vara med.... Min sambo har faktiskt tävlingsdansat i bugg så jag får i alla fall dansa benen av mig när vi är ute någonstans. Jag blir helt slut, har liksom inte det där tempot som han har...... Tur man gått någon buggkurs här och där innan jag träffade honom så man kan något steg i alla fall men kan man inte styra mig i dans så tar jag över direkt och styr, snurrar och gör precis som jag vill när jag tycker att det ska var så. Allt går hur som helst bra hemma här med valpar och större chowar och jag måste säga: att vad fin du är Hugo och du är så lik din mor......

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo då, det är typiska dagisaktiviteter för Hugo. Det är fantastiskt att se hur hundarna anpassar sig till varandra i sina lekar. Det är tufft bus hela dagarna,men ändä vet de alla var gränsen går. Hugo är fortfarande en populär lekkompis för de andra, men enligt dagisfröken börjar Hugos leklusta avta litegrann. Dessutom är ju Hugo alltid långsammare än de andra vilket också kan göra att han tröttnar ibland. /Pirjo