fredag 27 februari 2009

Ny frisyr på Commitment's uppfödare!

Åkte till frissan i dag för att klippa av mig mitt blonda slitna hår och sätta i lite nya ljusa slingor. Kände mig som en gammal avdankad hårdrockare men det blev inte som jag tänkt mig riktigt, men vad skönt det är att fått en lättskött, fräsch frisyr. Lite ovant att vara kortklippt vid öronen och färgen... Är det koppar eller är det selfred som på chowarna??? Så i stället blev det kopparfärgat med någon ljus slinga i stället för den gamla vanliga blekta frisyren som ändå hamnar i en hästsvans på ryggen och som jag haft likadant i alla år sedan jag gick på högstadiet......

4 kommentarer:

Kicki Winther sa...

KANON SNYGGT ! :)

Sara sa...

SKITSNYGGT,,

Anna-Lena sa...

Många var så nyfiken på vad jag gjort med håret och tänkte att bäst att sätta ut korten så folk inte tror att det är någon annan som har tagit över Commitment's kennel. Fortfarande ovant och jag kan säga att det är inte lika rakt i dag som det var igår efter frisörens plattång. I dag är det krulligt igen men det var lätt att fixa till en frisyr i alla fall......

Anonym sa...

Jäklar vad snygg du är tjejen!
/Hugo och mattarna